Aanmelden
U kunt zich voor therapie aanmelden via info@nescius.nl.
Voor een behandeling bij Nescius Psychotherapie die vergoed wordt door uw zorgverzekeraar, heeft u een verwijsbrief van uw huisarts nodig.
Op dit moment zijn er geen wachttijden.
Bereikbaarheid buiten openingstijden / wat te doen bij crisis
Buiten de openingstijden en als uw vraag geen spoed heeft, kunt u mailen naar
info@nescius.nl . U krijgt dan binnen enkele werkdagen een reactie. De praktijk is geopend op maandag, dinsdagmiddag en vrijdag.
Bij crisis en op momenten dat u met spoed een zorgprofessional moet spreken, moet u altijd contact opnemen met de huisarts of de huisartsenpost. Als u woonachtig bent in Amsterdam kunt u de huisartsenpost bereiken via https://huisartsenpostenamsterdam.nl of 088-0030600.
Waarneming
Bij langer durende afwezigheid zal in overleg met u zo nodig waarneming door een (intervisie- of praktijk-)collega worden geregeld.
Contact
Wouter Ströer
Nescius Psychotherapie
‘s-Gravesandeplein 13 HS, 1091 BB Amsterdam
06 81 42 77 97
info@nescius.nl
Registraties en Beroepsverenigingen
BIG GZ-psycholoog & Klinisch psycholoog: 19045274925
BIG Psychotherapeut: 19045274916
AGB-code persoonlijk: 94001894 | AGB-code praktijk: 94003903
Kvk-nummer: 50619241
Beroepsverenigingen
Lid Landelijke vereniging van vrijgevestigde psychologen & psychotherapeuten
Lid Nederlandse vereniging voor psychotherapie
Lid Nederlands Instituut voor psychologen
Klachten
Bent u ontevreden over de behandeling en/of mij als behandelaar? Dan kunt u het volgende doen. Als u een klacht hebt over uw behandelaar of de behandeling, dan kunt u die in eerste instantie het beste met hem zelf bespreken. Soms kan een gesprek over uw onvrede verheldering geven. Soms is het lastig om met de behandelaar zelf in gesprek te gaan. Of u krijgt onvoldoende gehoor. Komt u er samen niet uit, dan kunt u een klachtenfunctionaris van de LVVP vragen om te bemiddelen. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en kiest geen partij. Het doel van de bemiddeling is om er samen uit te komen c.q. tot een oplossing te komen. Omdat het voor vrijgevestigde ggz-professionals ondoenlijk is om per praktijk een eigen klachtenfunctionaris te hebben, maakt de LVVP gebruik van de professionele klachtenfunctionarissen van CBKZ. U kunt hier als cliënt van een LVVP-lid een beroep op doen. De klachtenfunctionarissen zijn zodanig getraind dat zij -naast de eerste klachtopvang- kunnen bemiddelen bij de afhandeling van uw klacht. Voor verdere informatie en contactgegevens kijk op: https://lvvp.info/voor-clienten/wat-als-ik-ontevreden-ben-de-behandeling/klachtenregeling-volwassenen/